Samstag, 19. Januar 2013

Mixtape 2013 January - Januar


Aand a second project that I would like to share with you!
It is called: Mixtape 2013, founded by Annie, from "and so annie waits" *Click*
The theme for January is called: 

My Song 2012.

It was really not easy for me, to find a song, that describes my whole year 2012, but
I decided that its the song "We are Young" from "Fun."
It is a song that i listened often, when I was with my friends from school in Berlin.
We would listen to this song and just live the moment. 
And in addition to that, it was the last song I listened to, before I left Germany by plane to India. 

Uund das zweite Projekt das ich euch vorstellen möchte nennt sich:
Mixtape 2013
Ins leben gerufen von Annie mit dem Blog "And so annie waits" *klick*
Das Thema für Januar heißt:

Mein Song 2012

Es war wirklich nicht einfach für mich einen Song zu finden, der mein gesamtes Jahr 2012 beschreibt.
Ich glaube aber der Song "We are Young" von "Fun." passt am ehesten. 
Diesen Song habe ich in meinen Letzten Schultagen mit meinen Freunden sehr oft gehört und 
gesungen und dabei den Moment gelebt!
Außerdem war es der letzte Song den ich gehört habe bevor ich Deutschland verlassen habe. Im Flugzeug auf dem Weg nach Indien.



What was your Song 2013?

Welcher war dein Song 2013?

xx

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

You make my day ♥